niedziela, 29 stycznia 2012

Te które mają swą duszę

A o to kilka staroci z których zrobię coś pięknego za pomocą własnych rąk  ;)


Przy tej szafce będzie trochę pracy, najpierw muszę zorientować się jak wygląda renowacja takich mebli. Lite drewno ale widać ubytki trzeba będzie nad tym popracować ;) Jak się ktoś nad tym zna z miłą chęcią poczytam rady w komentarzach :D



Słynne walizki drewniane pełne książek :)

A teraz mam do was pytanie :) Jak myslicie jak mozna wykorzystac te stare torby??Macie jakiś pomysł? Czekam na ciekawe pomysły w komentarzach...
Pozdrawiam






3 komentarze:

  1. Kurcze taka mandolina jak mojego dziadka. Moja wisi w kuchni nie wiem czy zauważyłaś, może kiedyś przyjdzie do mnie ktoś kto będzie umiał na niej zagrać;)
    Szafka- są preparaty które wstrzykuje się w miejsce dziur po kornikach. Dużo jednak z tym zabawy. Ja w swoich starociach je zostawiłam widać że meble wiekowe. Braki pouzupełniałam szpachla do drzewa lub kitem do drzewa i przemalowałam całość lakierobejcą w podobnym odcieniu jaki ma mebel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagromadziłaś tych skarbów trochę, ten stolik i walizki są super i dużo fajnych rzeczy mozna z nich zrobić, życzę tylko weny i czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ten narożny stolik...oj fajniusi, ja bym zeszlifowała starą farbę, bejcą do drewna pouzupełniała braki i pobieliła i postarzyła :)

    a walizeczki drewniane...och poszłyby natychmiast pod decoupage! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.