niedziela, 3 stycznia 2021

Nowy Rok - Nowe Plany

 Na początku chcę życzyć Wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku aby ten rok był o niebo lepszy i to wszystko co złe było za nami. Życzę Wam Wolności i Radości . To tak na początek :) A co u mnie ? ojjj zmiany zmiany wielkie zmiany. Po pierwsze druga tura wykotów trwa w Noc sylwestrową ( bo jakby inaczej )urodziła się śliczna Alicja 50% AN i 50% Sandomierska - cukiereczek 😄



Poza tym mam nowinę, w tym roku jak szczęście dopisze dołączy do nas kolejny członek rodziny. Pierwsza informacja, że spodziewam się dziecka była dla mnie szokiem, taki śmiech przez łzy ale teraz będąc w 3 miesiącu oswoiłam się z myślą i bardzo się cieszymy. Po przerwie ponad 11 letniej nie jest łatwo ale jakoś przetrwam 😁 Trzymajcie się ciepło :) 

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie, gratuluję.Uwazaj na siebie. Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No muszę muszę uważać , nic mi nie wolno a nawet jak coś mogę to i tak mi nie pozwalają w domu.

      Usuń
  2. Cudowne wieści :) dbaj o siebie. Wiem że nie należysz do osób które potrafią żyć w bezczynności, albo nie dając z siebie 100 %...ale dla tego skarba pod sercem uważaj...na siebie, na Was!
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Justynko :) Nawet nie wiesz jaki ze mnie teraz leń śmierdzący hahahhah {pozdrawiam

      Usuń
  3. Ooooooooooo, gratulacje ! :-) Wszystkiego dobrego , zdrowia i pomyślności .

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie tu nie było, a tu takie cuda!Wszystkiego dobrego, zdrowia, siły i zdrowego dzidziusia!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.