sobota, 21 marca 2020

Rodzinka się powiększa

Jak co roku wykoty. Całe to zamieszanie w cieniu tego co się dzieje na świecie. Natura idzie nadal własnym krokiem bo my jej tu wcale nie jesteśmy potrzebni. Za to ona nam bardzo, a my plujemy jej w twarz cały czas. Jednak u mnie w sumie bardzo się nie zmieniło, nigdy nie ciągnęło mnie do miast czy dużych skupisk ludzi. Wolę iść do lasu lub posiedzieć z kozami. Ostatni rok był dla mnie bardzo trudny, z wieloma problemami musiałam się zmierzyć jednak gdy patrzę tak na te moje kozule czuję, że to co robię ma sens i daje mi to dużo satysfakcji. Przede mną jeszcze 7 wykotów a 5 już za mną i teraz zdjęcia koźląt styczniowych które już parę dni temu znalazły nowe domy :)







I wykoty marcowe


Wczoraj wykociła się Hera po południu na pastwisku, o mało nóg nie połamałam tak biegłam pod las gdzie się ukryła. Naszukałam się jej hehhehe. Kiedyś miałam w starym stadzie co chwilę problemy przy wykotach, jednak prze selekcjonowanie stada i dobre dobranie matek daje ten komfort, że nie ma problemów ani z wykotami ani z laktacją i nie występują takie problemy jak odrzucenie potomstwa.


Słoneczko przygrzewa aż miło posiedzieć na podwórku. Psiaki  i kociaki mają wiele przyjemności na sianku się dogrzewając :)
Pozdrawiamy i życzymy zdrówka w tym trudnym dla nas czasie.

12 komentarzy:

  1. Kibicuję Tobie oraz stadku, urocze maluchy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pysie :D
    Nam się z hodowlą kóz nie udało, ale gdybym mogła cofnąć czas to bym zrobiła wszystko aby móc je hodować, robić serki itd.
    Niech zdrowe będą i Tobie zdrowia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz te kozy.Rozmaite maści. Cieszy ze je tak kochasz.Jak tam studia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobrze , uczę się teraz zdalnie. Mój temat wiec z górki :D Te umaszczenie to dzięki nowemu reproduktorowi. Przepiękne mają kolorki

      Usuń
  4. Cudowne, zresztą wszystkie Twoje zwierzęta to słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności... wszystkie bez wyjątku

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z Tobą Monia w całej rozciągłości tematu; urocze koziołki
    pozdrawiam wiosennie chociaż częściej widzimy się na FB
    buźka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.