niedziela, 20 sierpnia 2017

Cukierachy rozdane ! - wyniki

Witajcie,

pogoda za oknem dość smętna. Choć ja nie narzekam, deszcz pojawił się w idealnym momencie. Tuż po skoszeniu pastwiska.Teraz może znów rosnąć świeża trawa dla naszych kózek. Zdradziło nas niebo które posiało obiecujące kolory na zachodzie wczoraj. Niestety zmiana nie nadeszła. W sumie pierwszy raz nie udało mi się trafić w odczytaniu znaków natury.

Na szczęście udało i się zebrać sierpniowe zioła przed deszczami. Najbardziej zależało mi na żółtlicy. Będzie z niej maść na bazie koziego masła i nalewka.

Na podwieczorek upiekłam drożdżową struclę, twarożku u mnie nie brak a smak upieczonej drożdżówki z serem wynagrodzi wszystkie smutki.

Niedzielny spokój za oknem deszcz a ja losuję któż to ma wygrać Cukierachy w Powrót do tradycji...




 Serdecznie gratuluję kabun, napisz do mnie na email adres wysyłki. Oby smakowało !
Pozdrawiam niedzielnie.

12 komentarzy:

  1. nadrobiłam zaległości blogowe i serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas od rana pada... niby dobrze, lasy obok...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kabun i "z niesmakiem" obchodzę się smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza zawsze możesz się zgłosić do mnie to i rabacik też będzie :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. N razie kasy brak, ale jak się poprawi, to się przypomnę!
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Widzę, że podpowiedź o żółtlicy przekonała Cię do działania. Bardzo jestem ciekawa efektów. Zrowia życzę !!!

      Usuń
    4. Oj tak, jak może pomóc to trzeba spróbować :)

      Usuń
  4. Gratulacje :) i dzięki za zabawę Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej. Dziękuje za wizytę u mnie. Zaglądam tu do Ciebie od dawna . ale nie zostawiałam komentarza. Podziwiam ciągle Twoje zmagania i kibicuję . Miłego weekendu Moniko.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję losowance...
    pyszna ta buła Moniu...
    buziam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.