wtorek, 4 lipca 2017

Konie cygańskie

Witajcie,

nie mogłam się powstrzymać! Jak już pokazałam Wam wóz cygański to trzeba pokazać i te cuda natury :) Konie cygańskie powodują u mnie dziwne uczucie, zawsze bałam się koni czułam do nich respekt, wolałam obejść by nie ryzykować. Konie cygańskie mają w sobie to "Coś" co mówi mi -"podejdź nic ci nie zrobi, pogłaskaj". Naprawdę są nie tylko piękne ale mają w sobie wiele łagodności. Konie należą do Pana Andrzeja Taranowicza który wykonał wóz cygański. Konie zaś pochodzą z Hodowli tradycyjnych koni cygańskich EcoGypsy od Pani Aldony Skirgiello.











Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Właścicielem koni jest Pan Andrzej który wykonał wóz cygański. Konie będą do dyspozycji Agroturystyki :)

      Usuń
  2. -o! bo z tego co wiem, to jedyne cygańskie konie, z udokumentowanym pochodzeniem, ma Eco Gypsy ( to stronka na fb). stronka polki, która wrociła z Brytani do Polski ze swoja hodowlą. ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są konie od Aldony ( Eco Gypsy) :) A dokładnie jeszcze dwie hodowle istnieją w PL koni cygańskich. Pierwsza koło Pabianic druga koło Wałbrzycha. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz.