czwartek, 20 lipca 2017

Cukierachy



Minęło już grubo pięć lat odkąd piszę bloga. Byliście ze mną w chwilach radości i smutku. W chwilach sukcesów i porażek. Przeżyliśmy razem wiele, wspieraliście mnie i byliście ze mną.  Nie wiem czy nadal wszyscy czytają bloga, pewnie wiele osób o nim zapomniało. Długo przecież spał jak i moje marzenia. Czasem przychodzi mi zwątpienie czy go nadal pisać, czy przypadkiem nie jest miejscem przechwałek. Mimo, że jestem odbierana jako osoba która zna swoją wartość i czasem się przechwala naprawdę mam w sobie wiele pokory i wdzięczności. Dlatego pomyślałam żeby zorganizować znów "Cukierachy w Powrót do tradycji". Mam nadzieję że zabawa będzie dla Was ciekawa.
Co jest potrzebne ? Nie wiele, tylko :
-  komentarz pod postem z chęcią udziału
- podlinkowane na swoim blogu zdjęcie ( osoby które nie posiadają bloga a chcą wziąść udział w zabawie mogą udostepnić post na facebooku)
- i bycie moim Obserwatorem
                         Miłej zabawy życzę i losowanie przydzielam na dzień : 20 sierpnia więc wszystkie komentarze zbieram do 12 w nocy 19 sierpnia :)
                                   Czas START!!!!!
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)

19 komentarzy:

  1. Moniczko, ja czytam od dawna i bardzo się cieszę, że znów poczułaś grunt pod nogami! Może się uda spróbować Twojego pysznego serka :)
    Monika B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w szansie wygranej :) Pozdrawiam
      Wszystkiego dobrego

      Usuń
  2. Zapisuję się z chęcią.
    Uwielbiam kozie sery i kibicuję Ci od dawna.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przyjmuję chęć :) Wszystkiego dobrego! Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja czytam zawsze i wiernie kibicuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Towarzyszę Ci już dawno :-) i choć swojego bloga mocno zaniedbałam, będę teraz miała powód, by do niego zajrzeć. Pozdrawiam upalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu przez chwilę nie wątpiłam w to że weźmiesz udział :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Chetnie się zapiszę na te pyszności!!! Bloga czytam od początku, podziwiam wytrwałość i dążenie do marzeń. Jestem zakochana w kozach. Pozdrawiam cię Moniko serdecznie i życzę Ci wszystkiego co najlepsze!!! Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzato Tobie także życzę co najlepsze. Dzięki!

      Usuń
  6. ja też się zapisuję, czytam cię i kibicuję od dawna...a teraz razem z tobą cieszę się, że odnalazłaś sens w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wierność do mojego bloga :) Wszystkiego dobrego !

      Usuń
  7. Monia oczywiście chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam,ciągle trzymam kciuki i podziwiam :)Chętnie zapisuję się na listę

    OdpowiedzUsuń
  9. biorę udział w zabawie
    obserwuję jako Jasmine Vise, udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/2009538309267038?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział
    obserwuję jako Sylwia Orzechowska
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/766670903538247

    OdpowiedzUsuń
  11. Smakowite cukierasy :) i bardzo fajny blog - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Hair World
    baner takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.