wtorek, 24 czerwca 2014

Koziołek Anglonubijski

Teraz bardziej tematycznie według mojego bloga. Jest coś o czym warto napisać, warto się pochwalić. Ten koziołek miał trafić na odchowanie do mnie ale że plany się szybko i radykalnie zmieniły trafił do obecnego właściciela. Koziołek ze "szlacheckim" pochodzeniem prosto ze Słowacji z hodowli Państwa Medeków .


Koziołek jest z linii Luzifer która pochodzi z Austrii. Jego babcią jest Claidia vd Karre. Ojcem koziołka jest  Elite's Boston pochodzący z hodowli Natalii Prochazkiej
Matką Bostona ( czyli ojca koziołka) jest Mikke III a ojcem  Elite's Maybach ( na zdjęciu )


Ojciec Bostona ( n zdjęciu), jest obecnie najważniejszym kozłem reproduktorem w kierunku mleczności w Europie, został zakupiony przez Związek Hodowlany w Holandii. Jego matką jest legendarna Sappho! (6,58-7,3% Tłuszczu!)Normalne kozy maja od 2,9-3,7% Tłuszczu.
Koziołek z tak wspaniałym pochodzeniem trafił do Witkowic do Pana Andrzeja Taranowicza, będzie płodził piękne potomstwo wraz kózkami które nie mają gorszego pochodzenia. Koźlęta będą od 50% do 100% rasowe An. Jeśli już ktoś chciałby kontakt do mojego znajomego proszę pisać na e-mail. Nie mogłam się powstrzymać  od napisania tego postu bo jak można było by chować tak pięknego koziołka tylko dla siebie :-) Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Moniś masz to we krwi...przeżyj wszystko co musisz i wracaj na"łono natury", bo tam jest twoje miejsce. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak trzymaj, a kiedyś wrócisz do swojej pasji. Jestem z Tobą całym sercem, chociaż mało się odzywam, ale cały czas kibicuję Tobie i Twoim dzieciom. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. na miniaturce myślałam, że to zabawka. Słodki niesamowicie, wcale nie wygląda na szlachcica!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny :) Też by nam się marzyły kózki z takim boskim uszkami, czy dasz nam namiar na kozie piękności, tylko pewnie cena jest bardzo bardzo wysoka .
    Pozdrowionka od Górnej Chaty w Gorcach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zdjęcia cudowne ,a ta mała kózka pomyślałam że uszy ma dopięte ,a ona taka się urodziła ,wyjątkowa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.