poniedziałek, 2 września 2013

Rodzinne biesiadowanie i Nowy Rok dla przedszkolaków

I odbyło się!! W skromnym rodzinnym gronie ale z pełnym rozpędem. Uśmiech synka -nie zastąpione!! Oczywiście świeczki były zapalane cztery (!!!) razy odśpiewane Sto Lat ( zaznaczam także cztery razy!!!) i zdmuchiwane świeczki ( tak, tak!! cztery razy ufff) za prośbą synka. Miło spędzone urodziny na spokojnie bez szaleństw bez nadmiaru i kiczu jakie teraz w tych czasach jest nagminnie nadużywane. W mojej rodzinie niema Kinder Balów w których hałas i nadmiar wykluczają rodzinne więzy. Jest rodzinnie spokojnie i to moim zdaniem jest najważniejsze. Pewnie jak dzieci będą starsze będą też urodziny organizowane dla dzieci ( koleżanek i kolegów) ale zawsze będą osobne dla nas w rodzinnym gronie obchodzone. Gdzie wspólnie zjemy obiad i zdmuchniemy świeczki.





Pierwszy dzień przedszkola za nami, od jutra obowiązki. Dzieci do przedszkola a ja do porządków jesiennych na ogrodzie. To się zacznie ;) Witam nowych czytelników i pozdrawiam serdecznie.








11 komentarzy:

  1. fajny torcik :P
    wszystkiego dobrego dla jubilata!
    :)
    powinnam powtórzyc te życzenia 4 razy? ;p
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla synka. Powtarzam cztery razy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie piękny tort no zaczeło sie mi tez musze codziennie dzieciaki zawozić do przedszkola
    i porządki jesienne przez zimąteż na mnie czekają
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tort!!!!!!!! Dużo zdrówka dla solenizanta:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat dla Małego Jubilata !!!
    Tort super, nie taki "wymiziany" jak te z cukierni.
    Szkoda że ja nie mam wcale talentu do pieczenia :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze życzenia!!! Miło patrzeć na tego, który tyle wycierpiał;))) Samych uśmiechów dla Was wszystkich;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla małego jubilata:)) widze,że mamusia zrobiła torcik...piekny i zapewne pyszny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia marzeń i duuużo zdrówka dla Boryska.
    Jest w wieku Jaśka:) Mój synio też od poniedziałku pomyka do przedszkola.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ZDRÓWKA i SZCZĘŚLIWEGO ŻYCIA !
    Na widok tortu ślinka mi pociekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tort fajny :)
    Ja na 3cie Gniewka muszę się chyba wyedukować cukierniczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego i duże cmokadła synusiowi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.