czwartek, 23 lutego 2012

Wygrane Candy w MarAsiowej Ostoi

Puk puk puk ..... kto tam ?? Listonosz
Otwieram drzwi a w hulającym wietrze i zacinającym deszczu stoi jak zmoknięta kura listonoszka z małym pakunkiem pod pachą. Ktoś panią lubi :) powiedziała
A jak!! :)  miałam szczęście coś wygrać i to w swoje urodziny ;)
Przy wędrowało do mnie coś pięknego, cudowne Candy od Joanny i uwierzcie mi na słowo: wygląda piękniej niż na zdjęciach.



 Zajęły honorowe miejsce w moim ulubionym kąciku jadalni, teraz czekan na róże z ogrodu które stając dumnie w dzbanie obok nadadzą uroku sobie tymi ozdobami.
Dziękuję Wszystkim za serdeczne życzenia :D

9 komentarzy:

  1. śliczny prezent

    ◄►DZIEŃ ◄► DOBRY ◄►
    ●═══════◄►═══════●

    Drogi przyjacielu
    witam Cię serdecznie.
    Przesyłam Ci uśmiech,
    uśmiechnij się koniecznie.
    Uśmiech rozwesela
    i zaraża ludzi.
    A wtedy w każdym z nas
    chęć do życia się budzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Monia ... szybko działa ta nasza poczta...! cieszę się, że akurat przypadło na Twoje urodzinki... ja mam je dzisiaj więc Rybka Rybkę lubi ... hihi
    jesteśmy nawet z tej samej dekady Ryb... a to już jest coś ...
    jeszcze raz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodzinki miałam 18-tego :) ale potraktowałam losowanie jako osobisty prezent i urodzinowe szczęście :) Ja wodniczek ale super dogaduje się współbraćmi z wodnych zakątków :) pozdrawiam i jeszcze raz dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. co tam że kilka dni po przecież urodziny mamy cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wyświetlają mi się nareszcie Twoje posty:)). Gratuluję tak pięknego wygranego prezentu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No to gratuluję! Piękne rzeczy masz. Jest z czego się cieszyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję prezentów. Właśnie doczytałam, że planujesz zakup wrzosówek na jesień. Ja jestem szczęśliwą pasterką wrzosówek od paru już lat. Może założymy owczarskie forum? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.