piątek, 10 maja 2013

Wreszcie spokojny dzień

 Tola na wypasie ....


To zdjęcie zrobił mój synek :)

Nasza polana na harce :)

Koźlęta na osobnej kwaterze
Kaczunia siedzi na jajach :)

Uwielbiam zapach kwitnących wiśni!!!


Moja mała modelka na tle pięknych widoków kwitnącego rzepaku

Rok temu był taki słabiutki a w tym jak pięknie się rozrasta :) 
Miałam swoje 5 minut na chwilę rozejrzenia się wokoło. Dziś bez przygód prosta praca w ogrodzie w promieniach żarzącego się słońca. Od jutra ma znów padać ja chyba nie skończę na tym ogrodzie do czerwca!!dziś siadła na 15 jajach zielononóżek  kwoka. Czas rozmnażania ruszył :)  Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Padać jak ma to i lepiej, bo wszystko ładnie wyrośnie ;)

    Fajna zielenina na tej polanie na harce, o takiej to ja sobie moge tu pomarzyć! Ech, aby do Podlasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pięknie, jest zielono, jest krowa ;) , jest kaczka na jajach :D czy to Twój raj na ziemi ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mój RAJ czasem dochodzę do granic Piekła ale szybko się cofam :D Pozdrawiam

      Usuń
  3. U nas też pada. Od samego rana i wg prognoz skończy w poniedziałkowe popołudnie. Zdążyliśmy akurat z naprawą dachu :)
    Szkoda, że nie mogę trzymać kur :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie mogę"? nie znam tego słowa wszystko można tylko trzeba do tego dążyć :) Życzę siły pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Krowa jest super;) U mnie też pada już drugi dzień, ale jest cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krówka jest przepiękna :) wspaniałe bydlątko i takie "roześmiane" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest. Zazdroszczę bardzo (ale jest to zazdrość życzliwa). Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknota ta króweczka:))))Kiedyś jak było u mnie dużo zwierzątek,urodziła się krówka piekna czekoladka:)nigdy jej nie zapomnę:)
    Pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne jest pierwsze zdjęcie... Obydwie z córką piszczymy na widok Twojej Toli :-)))
    Wspaniałe zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.